دوشنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۸۲

چند وقت پيش مقاله اي را در سايت گويا خواندم كه حسين درخشان نوشته بود با اين تيتر-خدا حافظ آقاي خاتمي آدم خوب و رئيس جمهور بي عرضه من-كه به نظرم خيلي جالب اومدوباعث شد كه يه سري به بلاگشم بزنم(من بلاگ نويسيم رومديون درخشان مي دونم چون پارسال عيد كه به نامي ديگر بلاگم رو ساختم از راهنمايي هاي او استفاده كردم)ظاهرا جوانان كمونيست ارگان سازمان جوانان كمونيست از نوشتن اين مطلب استقبال كرده و در شماره 89 اين نشريه مطلبي با عنوان عيب از خاتمي بود به قلم مصطفي صابر نوشته بودند. در جواب اين مطلب نيز حسين درخشان مطالبي را نوشته(البته چندان هم جواب نيست)و باز همان نشريه با همان قلم در شماره 90 نيز مطلبي در جواب حسين درخشان نوشته بودند.
حالا اين موضوع چه ربطي به من داره؟اول اينكه خيلي خوشحال شدم كه بلاخره يكي از جوانها جرات كرد و گفت در راي دادن به خاتمي اشتباه كرده است.دوم اينكه يه سازمان چپ(بابا اين چپا خيلي ماهن) با اين موضوع خيلي منطقي و رو آمد با اين مسئله بر خورد كرده(چون معمولا گروههاي خارج از كشوراين كارو نمي كنن) و شروع به سر كوفت،كه شما اشتباه كرديد ،شما نمي فهميد و... از اين دست نكرده است.سوم اينكه يك جوان مثل درخشان مطالب يك هفته نامه كمونيستي را جالب تشخيص داده(آخه به گفته خود درخشان اكثر جوانان امروز ما طرفدار آمريكا هستند)و اين گونه نوشته(...فكر مي كنم بد نباشدبقيه را هم تشويق كنم لااقل يك نگاهي به وب سايت نشريه شان بيندازند...حرفهاي خوبشان زياد است،به خصوص از ديدگاه سوسياليستي و چپ است كه من حالا دارم مي فهمم كه آنقدر ها هم كه در ايران فكر مي كردم بي ربط نيست...)
من بنوبه خودم اين گفتگو را با فال نيك مي گيرم(خودم روي اين مطالب بحث دارم ولي اول گفتم تا اين موضوع بيات نشده يه كوچولو بنويسم تا مفصلش رو هم آماده كنم) و خوشحالم كه انديشه چپ داره در بين جوانان ما رشد مي كنه
(اونايي كه بدليل سانسور نتونستند بخونند حالا باز شدشو ببينن)

هیچ نظری موجود نیست: