پنجشنبه، شهریور ۱۴، ۱۳۸۱


جامعه از اجزاء كوچكي كه من و تو هستيم تشكيل شده است اگر هر مشكلي تو اين جامعه وجود دارد اين ما هستيم كه اين مشكلات را به وجود آورده ايم .با حضور غير فعالمان با ندانم كاري پدرانمان با لب فرو بستن هاي پيايي و تقيه اي كه در زندگي مي كنيم . فقط به فكر خودمان هستيم و ...
در اينجا « وبلاگ» نيز ( البته در اينجا يك نوع زندگي مجازي جريان دارد ) كه خبري از دادگاه وزندان و شكنجه و افكار پوسيده گذشتگان ،فرهنگ التقاطي عربي- ايراني نيست نيز به همين صورت رفتار ميكنيم و كپي بسيار بدي از خودمان را به اينجا آورده ايم (اين براي همه صدق نمي كند )باز نيز همديگر را نمي فهميم و زبان سخن گفتن با يكديگر را نمي دانيم . (اين را شايد فقط من نمي دانم ) عقايد يكديگر را تحمل نمي كنيم و اگر كسي مانند ما فكر نكرد مي خواهيم سر به تنش نباشد (اين را حداقل در مورد خودم ديشب يك نفر از دوستان برايم ثابت كرد ولي موارد ديگري نيز ديده شده است . ) «حالا كه دريافت تو از مطالب من جور ديگري است لينكم را بده لينكت را بگير » ( اين را من آنلاين نوشيتم براي همين در هم ريخته و نامنسجم شده ولي اميدوارم منظورم را رسانده باشم .

هیچ نظری موجود نیست: